Exerciţiu pentru memorie

Acest exerciţiu este recomandat celor care uită des: 



Îl puteţi găsi la adresa asta(http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html), iar pentru că instrucţiunile sunt în limba chineză, le voi explica eu mai jos:
1. La început veţi vedea 3 cifre pe ecran. Apoi imaginea va dispărea, lăsând locul unor cerculeţe, amplasate exact pe locul în care erau cifrele.
2. Dumneavoastră trebuie să apăsaţi pe cerculeţe în aşa fel încât să descoperiţi cifrele în ordine crescătoare. Spre exemplu în imaginea de mai sus, dacă ati nimerit cerculeţul corespunzător cifrei 3, aţi greşit deoarece 2 este mai mic şi trebuia selectat primul.
3. Dificultatea creşte de la un nivel la altul. La început vor fi pe ecran 3 cifre, apoi 4 şi aşa mai departe.
4. Modalitatea de punctare nu prea am înţeles-o, cert e că dacă nu greşiţi niciodată primiţi 20 de puncte, iar dacă le greşiţi pe toate primiţi 120. Scorul cel mai mic este cel mai bun.
Mie mi-au ieşit 23 de puncte. Apoi am trişat şi am reuşit să ajung la 20 de puncte. Voi cât aţi făcut (fără să trişaţi)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu